Bestelproces

Hoe plaats ik mijn bestelling?

U kan kiezen om ofwel een account aan te maken ofwel om direct af te rekenen. Het voordeel van een account is dat u slechts 1x uw gegevens dient in te geven. Bij een volgende bestelling hoeft u dan enkel in te loggen met uw login en wachtwoord. Door het aanmaken van een account kan u ook uw bestelling volgen en blijft u - indien u dit wenst - op de hoogte van onze nieuwste aanbiedingen. Hiervoor hoeft u enkel de keuze voor onze nieuwsbrief aan te vinken.

Van zodra u deze keuze heeft gemaakt zal het systeem u stap voor stap begeleiden doorheen het verdere bestelproces. U dient dan uw gegevens verder in te vullen zodat u de betaling correct kan uitvoeren. Van zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling geplaatst bij onze leveranciers. Onze producten worden steeds met de grootste zorg gemaakt. Hou daarom steeds rekening met maximum 4 weken vooraleer u uw bestelling ontvangt.

Uit ervaring weten wij dat door onverwachte omstandigheden deze tijd zeker nodig is (o.a. onvoldoende voorraad bij de leveranciers, personalisatie van doopsuikerartikelen, overmacht, leveringstermijnen bij onze leveranciers enz.) om uw bestelling met de grootste zorg klaar te zetten. Wij vragen u daarom ook om uw bestelling reeds te doen als u 6 maanden zwanger bent. Zo bent u zeker dat alles tijdig in orde komt. Voor communieartikelen en huwelijksartikelen volstaat het om uw bestelling ten laatste 2 maanden op voorhand te doen.

Indien u echter een zeer dringende bestelling heeft en u merkt dat u geen 4 weken meer beschikbaar heeft, dan mag u ons steeds eerst een email sturen met de gevraagde informatie. We zullen dan bekijken of we u alsnog het artikel tijdig kunnen bezorgen.

Van een groot aantal artikelen hebben wij voldoende stock zodat we u alsnog kunnen helpen. Personalisatie is dan bij bepaalde producten wel niet meer mogelijk.

Heeft u toch nog vragen hierover? Aarzel dan niet om ons een mail te sturen naar info@doopsuikertje.be